Ruilen & Retourneren

Ben je niet tevreden over de aankoop die je hebt ontvangen, of wil je graag iets ruilen omdat het niet past? Dat kan natuurlijk altijd! Alle artikelen kunnen bij ons geruild/geretourneerd worden mits ze niet beschadigd of gedragen zijn, met aangehechte kaartjes en eventueel in orginele verpakking.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Artikelen kun je bij ons binnen 14 dagen omruilen of retour sturen. 

Bij je bestelling ontvang je een retourformulier. Op dit formulier kun je invullen welke artikelen geruild of geretourneerd mogen worden. Stuur je artikelen, met bijgevoegd retourformulier terug naar ons.

 

Homegifts

mekkelenbergweg 8

7615 PP Harbrinkhoek

 

Zodra je retourzending bij ons binnen is, proberen wij het bedrag direct terug op de bankrekening waarmee de bestelling is betaald te storten.Maar altijd binnen 2 dagen. 

Houd er rekening mee dat HOMEGIFTS de retourzendingen alleen in behandeling kan nemen als deze in originele staat bij ons binnenkomen, inclusief de labels & verpakkingen. Artikelen die beschadigd en/of gebruikt zijn, kunnen door ons worden geweigerd en teruggestuurd.

Let op! De kosten die je moet maken om een artikel te retourneren zijn voor eigen rekening. Daarnaast zijn wij genoodzaakt om pakketjes met onvoldoende frankering niet aan te nemen. Zorg er dus voor dat je pakketje voldoende gefrankeerd is. Wanneer je er voor kiest om je pakketje retour te sturen, zorg er dan voor dat je altijd je PostNL Track&Trace code bewaart tot je retour verwerkt is. op: verzendkosten zijn voor eigen rekening. 

 

Je mag je bestelling natuurlijk ook gratis in één van onze  winkels terugbrengen . Hier word het verrekend met de eventuele andere items die je wilt. Mocht je dan nog geld tegoed hebben van ons dan word dit teruggestort naar het bankrekeningnummer waarmee je hebt besteld.Je krijgt dus geen contanten.

- Sieraden kunnen niet geruild of geretourneerd worden i.v.m. hygiëne.

- Sale artikelen nemen wij niet retour.

Ik heb een artikel incompleet of beschadigd ontvangen?

Wij proberen elke bestelling altijd netjes en correct te verwerken, compleet en op tijd te leveren, het kan gebeuren dat er iets mis is gegaan met de bestelling. Wij vragen je om dit zo snel mogelijk na ontvangst te melden via de email: info@homegifts.nl Wij zorgen er dan voor dat je zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product ontvangt. De eventueel gemaakte kosten voor bijvoorbeeld retourzending zullen wij vergoeden.

© 2018 - 2019 Homegifts | sitemap | rss
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.