Ruilen & Retourneren

Ben je niet tevreden over de aankoop die je hebt ontvangen, of wil je graag iets ruilen omdat het niet past? Dat kan natuurlijk altijd! Alle artikelen kunnen bij ons geruild/geretourneerd worden mits ze niet beschadigd of gedragen zijn, met aangehechte kaartjes en eventueel in orginele verpakking.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Artikelen kun je bij ons binnen 14 dagen omruilen of retour sturen. 

Bij je bestelling ontvang je een retourformulier. Op dit formulier kun je invullen welke artikelen geruild of geretourneerd mogen worden. Stuur je artikelen, met bijgevoegd retourformulier terug naar ons.

 

Homegifts

mekkelenbergweg 8

7615 PP Harbrinkhoek

 

Zodra je retourzending bij ons binnen is, proberen wij het bedrag direct terug op de bankrekening waarmee de bestelling is betaald te storten.Maar altijd binnen 2 dagen. 

Houd er rekening mee dat HOMEGIFTS de retourzendingen alleen in behandeling kan nemen als deze in originele staat bij ons binnenkomen, inclusief de labels & verpakkingen. Artikelen die beschadigd en/of gebruikt zijn, kunnen door ons worden geweigerd en teruggestuurd.

Let op! De kosten die je moet maken om een artikel te retourneren zijn voor eigen rekening. Daarnaast zijn wij genoodzaakt om pakketjes met onvoldoende frankering niet aan te nemen. Zorg er dus voor dat je pakketje voldoende gefrankeerd is. Wanneer je er voor kiest om je pakketje retour te sturen, zorg er dan voor dat je altijd je PostNL Track&Trace code bewaart tot je retour verwerkt is. op: verzendkosten zijn voor eigen rekening. 

 

Je mag je bestelling natuurlijk ook gratis in één van onze  winkels terugbrengen . Hier word het verrekend met de eventuele andere items die je wilt. Mocht je dan nog geld tegoed hebben van ons dan word dit teruggestort naar het bankrekeningnummer waarmee je hebt besteld.Je krijgt dus geen contanten.

- Sieraden kunnen niet geruild of geretourneerd worden i.v.m. hygiëne.

- Sale artikelen nemen wij niet retour.

Ik heb een artikel incompleet of beschadigd ontvangen?

Wij proberen elke bestelling altijd netjes en correct te verwerken, compleet en op tijd te leveren, het kan gebeuren dat er iets mis is gegaan met de bestelling. Wij vragen je om dit zo snel mogelijk na ontvangst te melden via de email: info@homegifts.nl Wij zorgen er dan voor dat je zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product ontvangt. De eventueel gemaakte kosten voor bijvoorbeeld retourzending zullen wij vergoeden.

© 2018 - 2020 Homegifts damesmode en wonen | sitemap | rss